January 02, 2011

Kalau Exercise Macam Ben Ashaari Takdelah Jadi Macam Ni!

hi korang semua
hari ini post entri pakai broadband housemate je
bangun pagi-pagi ni
rasa macam baru kena himpap dengan anak gajah je
sakit-sakit badan semua

yelah, mana taknya
semalam pindah rumah sewa
dapurnya amatlah bersih macam "wth?"

penatlah aku and housemate aku mengemas
basuh semua pinggan-pinggan
bersihkan peti ais
sapu buang habuk-habuk dekat kabinet kitchen
hah..bersin tu tak payah cakaplah
siap bapak resdung datang menyerang

dahlah segala spesies anak lipas penuh
agaknya penyewa lama tak pernah guna dapur kot

malam lepas maghrib keluar pulak pergi beli barang dapur
beras, garam, gula etc
kitorang beli tong sampah gak
gila penat angkut menda alah tu semua sampai teksi stand

tulah, orang pesan cari boyfriend kaya tak mau
senang je suruh boyfriend tumpangkan kereta

hari ini nak sambung kemas
kena mop seluruh rumah
aduhai
sakit lagi lah pinggang aku ni

lain kali kena exercise selalu macam abang ben ashaari
baru lah mantap!

ni tak, keje sikit dah lembik
haha...

okay lah guys..nak start kemas rumah II
byebyeong!

No comments:

Post a Comment