April 15, 2011

tukar lagu lagi!

haha! anis tukar lagu lagi!
kali ni from ost 'take care of the young lady"
the one, where one of my oppas berlakon -->yoon sang hyun!

dah lama dah tengok cerita ni
tapi tetiba cam gila balik dengan lagu dia

"hot stuff by davichi"


and lastly
di kesempatan ini, saya anis farhana ingin memohon maaf 
sekiranya anda merasa pening dengan lagu korea di blog ini..hehe
dah namanya fan girl kan
memang lah lagu korean je i letak

haha! tapi sebab widget mixpod tu boleh pause lagu tu
so kira ok la kan?
takde la korang jadi camni kan?


credit: here


ok lah , tu je nak bagi tau..papai ^^

No comments:

Post a Comment