June 05, 2011

future husband: checklist #1

hmmm, perasan tak blog dah lama tak diupdate?
i mean, as many updates as possible

ni sebab tengah cuti semester
so macam ilham pun takde 
yelah, dok memeruk memencil diri kat rumah
kerja main game, makan tido
ehhh nape citer korea takde dalam list nihh??

haha, sebab mood belom sampai
nanti dah sampai nanti penuhh lah pongpangpongpang pasal korea

harini pon ada kena mengena jugak
ehek ehek walaupun takde pape sangat

actually nak tunjuk video kyuhyun
ahaha, comey comey


hoookeyhhh
kalau nak tau apa
ini diaaa



kalau bebudak lelaki tengok video nih
konpem korang akan cakap
pebendaaa lah yang comel pasal mamat mata sepet nihh

haha, maaf ye 
ini semua hormon perempuan

kalau nak video yang sesuai untuk hormon lelaki
video prema yin "marilah"
tu sesuai kott??

ehh takde takde 
korang kan baik-baik
mana layang video cheap camtu kan? hehehhek

so, apa kena mengena video si kyuhyun  dengan tajuk entri
takde2 sebab suka tengok lelaki yang suka budak-budak
cairrr tau, haha

tapi malangnya
takde makne nak dapat encik chokyuhyun ni jadi calon
mimpi jelahh

hahahahahahhahah
okeyh, dah habis merapu
tatata

anyeonghegyeseyo!

No comments:

Post a Comment